ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ

Οι περισσότεροι δημιουργούμε την ιστορία της ζωής μας φτιάχνοντας την μέρα με την μέρα.

Άλλοι όμως έχουν ζωές ήδη διαμορφωμένες, σχεδιασμένες, αναπόφευκτες…

Τέλειες σαν ένα κύκλο..

Σίγουρα εσύ μπήκες στην ζωή μου και ήσουν κάτι το αναπόφευκτο, ακόμα και σήμερα, ακόμα και τώρα..

Αγαπημένε μου, δεν περνάει λεπτό που να μην σε σκέφτομαι. Είχαμε φτιάξει ένα μικρό κόσμο εμείς οι δύο. Επέλεξες ξαφνικά να αφήσεις τον κόσμο μας για έναν μεγαλύτερο κόσμο. Ένα κόσμο προσχεδιασμένο από εσένα.

Ήμουν περισσότερο φοβισμένη απ’ όσο παραδεχόμουν. Ένας τρόπος μόνο υπήρχε για να μπορέσω να πολεμήσω τον φόβο μου. Να λέω στον εαυτό μου πως θα γυρνούσες κάποια μέρα..

Τότε έμπαινα στην διαδικασία να δοκιμάζω εκατοντάδες, χιλιάδες λέξεις. Ήθελα να ήξερα τι θα σου έλεγα αν κάποτε θα γύριζες πίσω. Τελικά, τι θα έλεγα? Όχι πολλά.

Το στόμα μου θα άνοιγε μόνο για να σε φιλήσει.

Συγχώρησε με που θύμωσα τόσο πολύ όταν εσύ έφυγες. Ακόμα νομίζω πως έγινε κάποιο λάθος και περιμένω να το διορθώσει κάποιος.

Έρχεσαι μόνο στα όνειρά μου τώρα πια ξυπνώ με την αίσθηση σου και προσπαθώ να την κρατήσω ζωντανή όσο περισσότερο μπορώ.

Συγνώμη που δεν βρήκα τα λόγια να σου πω τι ακριβώς ένιωθα.

Συγνώμη για όποτε τσακώθηκα μαζί σου.

Συγνώμη για όλα αυτά που βοήθησα και εγώ να δημιουργηθούν ώστε να με κρατήσουν χόρια σου.

Συγνώμη που δεν σε κράτησα με τόση πολύ δύναμη ώστε να μην μπορεί τίποτα να μας χωρίσει.

Συγνώμη που δεν σου ζήτησα πιο πολλές φορές συγνώμη…

Δεν υπάρχουν σχόλια: