Δεν ξέρω ποιόν παλεύω να νικήσω...


Θα κατεβάσω απ' το ταβάνι σου τ΄αστέρια κι όλο τον κόσμο σου
θ' αφήσω χτυπημένο, ξέρω στα λόγια μου ακονίζονται μαχαίρια νιώθω να σφίγγουν την ζωή μου κρύα χέρια
και με το θάρρος μου απ' τα γόνατα κομμένο.

Όμως απόψε πρέπει να τα καταφέρω δεν έχω δύναμη τα πόδια μου να πάρω μακάρι να 'τανε κάπως αλλιώς δεν ξέρω μακάρι να 'τανε και πάλι να σε θέλω και να σου πω: "σήκω μαζί μου θα σε πάρω"

Δεν ξέρω ποιόν παλεύω να νικήσω φτάνω στην πόρτα και ζυγίζω την ζωή μου νοιώθω τα μάτια σου να με τραβάνε πίσω να μ' αγαπάνε δυο φορές για να γυρίσω σαν βυθισμένες άγκυρες επάνω στο κορμί μου


Βγαίνω στο δρόμο και σκουπίζω
τα αίματά σου
κι όσα σου είπα
δεν μπορώ να τα πιστέψω

"να μην ξεχάσεις να πιαστείς απ' τα όνειρά σου"
"να μην φοβάσαι η ζωή είναι μπροστά σου"
πόσες βλακείες είπα για να ξεμπερδέψω

Δεν ξέρω ποιον παλεύω να νικήσω...

(Στίχοι-Μουσική: Οδυσσέας Ιωάννου
Πρώτη εκτέλεση: Μιλτιάδης Πασχαλίδης)

8 σχόλια:

anemos5 είπε...

Από τα αγαπημένα μου καλησπέρα...

valina είπε...

Πώς να μην είναι αγαπημένο αυτό το τραγούδι;

Έχει φανταστικούς στίχους και πολύ ωραία μουσική...

Και εμένα μου αρέσει απίστευτα...

jacki είπε...

Πολύ αγαπημένο άσμα. Γενικότερα ο Πασχαλίδης είναι πολύ αγαπημένος.
Σε ευχαριστώ που με επισκέφτηκες. Να είσαι καλά.

BUTTERFLY είπε...

Ουτε να το ξερες! Καλημερα!

valina είπε...

Καλημέρα,,

Και εγώ έτσι πιστεύω,,,
Ίσως να μήν αξίζει τόσο
η νίκη αλλά η μάχη...

valina είπε...

(To: Jacki)

Χαίρομαι που σου αρέσει το άσμα...
και εμένα είναι αγαπημένος μου ο Πασχαλίδης...Μου αρέσει και το άλλο "οι κακές συνήθειες"...

Να μην με ευχαριστείς που σε επισκέφτηκα,,το αξίζεις..

Εμείς σε ευχαριστούμε, που μοιράζεσαι μαζί μας όλες τις σκέψεις σου και τα συναισθήματά σου..

Να΄σαι καλά...

b|a|s|n\i/a είπε...

μάλλον τον εαυτό μας παλεύουμε να νικήσουμε. ίσως. μέχρι να τον αγαπήσουμε πραγματικά. μόνο που δεν χρειάζεται να κατεβάζουμε τ΄αστέρια από το ταβάνι. για να τα βάλαμε, θα υπήρχε λόγος σοβαρός.
καλησπέρες :)

valina είπε...

Αν καταφέρουμε και μάθουμε πραγματικά τον εαυτό μας και τον αγαπήσουμε πραγματικά..τότε μόνο λένε μπορούμε να αγαπήσουμε πραγματικά και τους άλλους..

Είναι δύσκολο πολύ όμως..
Εμείς όμως θα προσπαθούμε σκληρά και όπου μας βγάλει..

Καλωσόρισες..