Πρίν το τέλος

Κόπηκε το βλέμμα μου στα δύο

Τα δάκρυά μου ήταν πικρά…μπογιατισμένα…

Ξημέρωνε και σε παρακάλεσα να με πάρεις

μακριά από εδώ…

Μα, κάθε πρωί εδώ ξυπνώ ακόμα…

Και είτε θέλω είτε όχι τα χρόνια φεύγουν

Και εγώ θυμάμαι..και φοβάμαι..

Είπες γειά μα την πόρτα δεν την έκλεισες

Είναι ακόμα ανοιχτή…

Γιατί; Νοιάστηκες μήπως με πονέσεις πιο λίγο;

Μα τι λέω,,,,δεν έχει μέτρο ο πόνος…δεν έχει όρια..

Όταν πονάς, πονάς και το συναίσθημα αυτό σου ανήκει

Ολοκληρωτικά..είναι όλο δικό σου…

Να και κάτι που μου ανήκει τελικά..ίσως και το μοναδικό…

Ο πόνος μου,,,



Τόσα χρόνια βαρέθηκα να υφαίνω το ίδιο φόρεμα…

Τις προάλλες, δεν στο είπα μα σχεδόν το τελείωσα…

Μα από τον φόβο μου το ξήλωσα μέχρι την μέση..

Και ξεκίνησα πάλι από την αρχή…πάλι υφαίνω,,

Βλέπεις δεν ήσουν έτοιμος,,,

Ακόμα υφαίνω, μα πάλι φτάνω στο τέλος του φορέματος,

Σε λίγο καιρό θα είναι πάλι έτοιμο..

Μα αυτή την φορά δεν ξέρω αν έχω την δύναμη

να το ξαναξηλώσω

Μα κι αν το τελειώσω, δεν ξέρω αν θέλω πια

να το φορέσω..

Λές να το πετάξω…Δεν ξέρω...



Δεν ξέρω τι θα κάνω μα το τέλος έρχεται, φτάνει…

Κάποιοι είπαν να φύγω το τέλος πριν να δώ..

Μα εγώ είμαι εδώ..ακόμα εδώ…

Για να δούμε μάτια μου, ποιος τελικά θα αντέξει

και ποιος τον ρόλο του καλύτερα θα παίξει…

30 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

φόρα το
και χαμογέλα
δεν έχει ρόλους η αρχή, ο έρωτας, το τέλος
μόνο αλήθειες

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Με άγγιξε ....

BUTTERFLY είπε...

Οταν το τελειωσεις και το κρεμασεις απεναντι σου, τοτε μονο θα ξερεις αν θελεις η οχι πια να το φορεσεις. Και μονο τοτε θα απελευθερωθεις...
Σε φιλω!

valina είπε...

To: b/a/s/n/i/a

Λες να το φορέσω ...
Δεν ξέρω, είμαι πολύ μπερδεμένη
....Μόνο αλήθειες.....
Έχουν γίνει δυσεύρετες και αυτές...

valina είπε...

Το: Nikos

Καλώς ήρθες..

Χαίρομαι πάρα πολύ που σε άγγιξε...
Ίσως επειδή είναι αληθινό και μέσα από την ψυχή μου...

valina είπε...

To: butterfly

Απελευθερώνομαι....

Τι σπουδαία λέξη,,,

Thanks,
φιλιά πολλά

leondokardos είπε...

valina με συγκίνησες. Ναι ,πόσες φορές δεν " υφαίνουμε" και άλλες πόσες δε "ξυλώνουμε", ανήμποροι να αποφασίσουμε τι θέλουμε, εαν το τολμάμε.
Πιστεύω όμως οτι όταν τα πάντα καταρρέουν, είναι οδυνηρό να διαπιστώνεις κάθε μέρα τη κατάρευση, το τέλος. Φεύγεις.

Καλό απόγευμα.

valina είπε...

To: Leondokardos

..Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου και ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω,,,,

Τι λες;

Καλώς όρισες!!!!!

ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Να κρατήσω και γω τις τελευταιες σου λεξεις που μου ταιριαζουν απολυτα? καλως σε βρισκω και γω στο δικο σου χωρο.. :)

valina είπε...

To: Maria Nikolaou

Αφού σου ταιριάζουν απόλυτα,
στις χαρίζω με όλη μου την ψυχή..

Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να ξεμπερδέψουμε γρήγορα ;-)

Καλώς όρισες γλυκιά μου!!!

naya είπε...

Τελικα αυτο που θες δεν ειναι να το φορεσεις αλλα να το υφαινεις μονο.Εγω λεω να πας για ψωνια..ξερεις οτι υπαρχουν πολλα ωραια καινουρια φορεματα εκει εξω
;)

..αΠεΘαΝτΗ..:) είπε...

Mh gyriseis th plath,na statheis ekei gennaia k na to apoxairethseis!
Fylakse ta kala apo ekeino k riske ta asxima ston gkremo na dialythoun!
Tha poneseis kouklitsa mou alla tha to zhseis.
To telos einai kalutera na to zoume!
Den prepei na pernoume to "xapi" pou tha mas koimisei na gia to glytwsoume!
Ksorkizoume to kako k me to kefali psila apoxwroume exontas pei to antio!

P.S:se vazw sta agaphmena mou blogospita giati m'areses polu!keep bloging!

valina είπε...

To: Naya

Έχεις δίκαιο...

Μα πιστεύεις πως δεν έχω όρεξη να χαζέψω βιτρίνες για καινούργιο φόρεμα...;;;

Ειδικά τώρα που έχει εκπτώσεις..
Δεν μου αρέσουν οι εκπτώσεις..
Το κάθε τι με την αξία του..
όχι όλα όσο όσο μόνο και μόνο
για γρήγορο ξεπούλημα...

valina είπε...

Το: απεθαντη

Διαβάζοντας τα λόγια σου, μόνο μία απάντηση μου ήρθε στο μυαλό:

" ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο..για να μην υποφέρεις φύγε μακρυά, κρύψου απο΄μένα...Δεν ξέρω αν φεύγεις τώρα για το λίγο μου,ή αν αυτό που νιώθω ήταν πολύ...πολύ για'σένα"

Πολλοί άνθρωποι γλυκιά μου, δεν αντέχουν τόση αγάπη....

Σου χαρίζω μια μεγάλη αγκαλιά για καλωσόρισμα και σε ευχαριστώ...

valina είπε...

To: Naya

Με συγχωρείς που το παρέλειψα...

Καλώς ήρθες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΠΟΝΟΣ Κ ΚΟΠΟΣ?ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ?

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΠΟΝΟΣ Κ ΚΟΠΟΣ?ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ?ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

leondokardos είπε...

Μαζί μ΄ενα τραγούδι, φεύγεις πλημμυρισμένος με αναμνήσεις,να σου θυμίζουν οτι κάποτε....
Αν το αντέχεις...

Καλό βράδυ.

valina είπε...

To: Asterenia

Καλώς ήρθες...

Σωστό το ερώτημά σου..μα, τις περισσότερες φορές δεν ξέρουμε τι πραγματικά αξίζουμε..

Και ακόμα και αν καταφέρουμε να μάθουμε συνήθως υπερτερούν τα συναισθήματά μας τα οποία δύσκολα να μας αφήσουν δυνατότητες επιλογής...

Πάμε όπου μας πάνε....

valina είπε...

To: Leondokardos

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα..

Το κατάλληλο τραγούδι, την κατάλληλη στιγμή..είναι βάλσαμο...

Καλό βράδυ και σε εσένα...

jacki είπε...

Καλά αυτό το κείμενο μου άρεσε τρομερά. Και εκτός αυτού είναι σα να ακούω το Βασίλη Παπακωσταντίνου να τραγουδάει τα τραγούδια του. Το φόρεμα ξαναφορεμενο μην το φοράς. Άστο όμως στη ντουλάπα. Ίσως σου χρειαστεί.Καλημέρα.

valina είπε...

Χαίρομαι Jacki μου που σου άρεσε..

Το φόρεμα δεν θα το φορέσω..μάλλον κάπως έτσι καταλήγει η ιστορία αλλά ίσως να μην χωράει πια και στην ντουλάπα μου...

Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

το valina...ευχαριστω...ποτε δεν θα μαθουμε την αξια μας..μες το φως του φεγγαριου υπαρχει η ελπιδα...αστερενια

valina είπε...

Έτσι είναι Αστερένια μου....

Άλλωστε είναι γνωστό...
Η Ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία..!!!:-)

Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

to valina...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ..ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ...Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ..Κ ΑΠΟΡΩ ΑΝ ΚΑΝΕΙς ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ...ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

valina είπε...

Νομίζω Αστερένια μου,

Πως μερικές φορές είμαστε τόσο μπερδεμένοι και βλέπουμε τα πάντα γύρω μας τόσο θολά που και να μας επισκεφτεί η ελπίδα, δεν θα το καταλάβουμε ποτέ....

Έχεις δίκαιο...

Φιλιά...

Ανώνυμος είπε...

TO VALINA...ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ..ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝ ΕΜΑΙΛ ..ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΧΡΗΣΤΡΙΑ...ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ?ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΕΡΘΕΙ Κ ΑΥΤΗ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

valina είπε...

Έτσι είναι Αστερένια μου...

Να ξέρεις είσαι καλοδεχούμενη όπως και αν είσαι....Είτε είσαι απλή χρήστρια είτε όχι...Αυτό δεν έχει καμία σημασία...

Ανώνυμος είπε...

to valina..ευχαριστω,νασαι καλα ..μου θυμησες κ ενα τραγουδι το δες καθαρα...ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

valina είπε...

Ναι,,μπορεί...

Μου αρέσει πολύ η Μπάμπαλη
και ακόμα περισσότερο αυτό το τραγούδι...

Φιλιά