Του Σεπτέμβρη τα φεγγάρια είναι μελαγχοκικά...



Σας αφιερώνω όλα τα παρακάτω στιχάκια που έχουν γραφτεί για
χάρη του φθινοπωρινού Σεπτέμβρη καθώς και το τραγούδι που
ακούμε...

..Έτσι με πρόδωσαν Σεπτέμβρη μήνα
εχθροί και φίλοι απ' την Αθήνα...

..Σεπτέμβρη μήνα μου βροχή φωνή μου
Νησί που σώπασες πικρό νερό
Όλα τελειώνουνε κάτω απ’ τον ήλιο
Όλα αρχίζουνε με τον καιρό..

..Σεπτέμβρη δρόμε μου νησί φωτιά μου
Όσα τελειώνουνε μες στον καιρό
Αίμα που έδωσα πέρα στην άμμο
Έρωτα έσβησες μες στον λυγμό..

..Κάθε Σεπτέμβρη θα γυρνάς απ' το χωριό σου
και μόνο απ' τα άσπρα μέρη κάτω απ' το μαγιό
θα αναγνωρίζω το κορμάκι το δικό σου
που τους χειμώνες το κοιτάζω μόνο εγώ..
Και τι έχει ο ήλιος που δεν έχω να σου δώσω
αυτός τη νύχτα κλείνει εγώ μένω ανοικτός
κι αν καταφέρω και τον πάγο σου τον λιώσω
κάθε Σεπτέμβρη θα γεμίζουν όλα φως..

..Η αγάπη θέλει μια αγκαλιά
λίγο κρασί κι ένα ζεστό κρεβάτι
κι αν θέλεις να θυμάσαι κάτι
θυμήσου του φθινοπώρου τα φιλιά..

..Φθινοπωριάζει στης Αθήνας την καρδιά,
κλαίει ένα τρένο και σου φέρνει ανατριχίλα
και στην Ομόνοια εμείς κάθε βραδιά
σαν σκουπιδιάρηδες μαζεύουμε τα φύλλα..

..Κι εσύ στα μάτια με κοιτάς και δε μιλάς
και με ζαλίζεις όπως οι μεγάλοι μύστες,
φθινοπωριάζει στης Αθήνας την καρδιά
και στην Ακρόπολη πεθαίνουν οι τουρίστες..

..Φθινοπωριάζει στης Αθήνας την καρδιά,
κίτρινα φύλλα πεθαμένα κι οι ελπίδες
και στη ζωή μας είναι μόνο αληθινά
τα χίλια ψέματα που λεν οι εφημερίδες..

..Φθινοπώριασε και τα φύλλα από τα δέντρα πάλι πέφτουνε
και τα δάκρυα απ΄τα μάτια μου που τρέχουνε
μοιάζουν μ΄άσπρα περιστέρια που πετάνε
που τα έχω στείλει εγώ εκεί να΄ρθουν
συντροφιά να σου κρατάνε..



..Φθινοπώριασε ο άνεμος σε πήρε, φθινοπώριασε
και απ την καρδία σου η αγάπη μου ξεθώριασε
σκοτείνιασε μπροστά μου ο ουρανός..
Κιτρινίσανε του έρωτα τα φύλλα, κιτρινίσανε
στο χώμα απλά να πέσω με αφήσανε
να πίνω απ τη βροχή σου ο τρελός..

..Οι αγάπες οι μεγάλες, φθινοπωρινές ψιχάλες
και ξερόφυλλα που φέρνει ο βοριάς,
οι αγάπες οι μεγάλες, φθινοπωρινές ψιχάλες
κι ένα χτύπημα της πόρτας της βαριάς..

..Θα 'ναι Σεπτέμβρης μήνας μπορεί κι Οκτώβρης
θα 'σαι στην πόλη εσύ κι εγώ στο νησί
και όποιος θυμάται πιο πολύ θα το βρεις
όταν θα παίρνεις το γράμμα μου το θαλασσί..

..Φθινόπωρο βαρύς ο χωρισμός
τα δεδομένα Θεέ μου πως ν' αλλάξω
δεν είσαι πια εδώ να μ' αγαπάς
με χάρτινα φτερά πώς να πετάξω..

..Φθινόπωρο γυναίκας
Και θα τρίξουνε τα φύλλα κάποια νύχτα ξαφνικά
Φθινόπωρο γυναίκας
Δίχως τύψεις οι ρυτίδες θα γελούν ειρωνικά
Κι εγώ θα σε ρωτάω, να μάθω θα ζητάω
Ακόμη αν με θες όπως με ήθελες κι εχθές
Φθινόπωρο γυναίκας
Και ο χρόνος θα βουλιάζει μ΄ ένα άχ όπως κι εγώ
Φθινόπωρο γυναίκας
Μες στην ψύχρα του καθρέφτη κολλημένη να ριγώ
Κι εσύ να με τρελαίνεις αφού δε θα με ζεσταίνεις
Μα πες μου αν με θες, όπως με ήθελες κι εχθές
Φθινόπωρο γυναίκας
Κι ένας άβαφτος Σεπτέμβρης θα μου φέρει πρωινό
Φθινόπωρο γυναίκας
Και κρατιέμαι απ΄ το φιλί σου τ΄ ακριβό και το φθηνό
Επάνω σου κολλάω και κάνω πως γελάω
Ν΄ ακούσω πως με θες όπως με ήθελες κι εχθές..



..Του Σεπτέμβρη τα φεγγάρια είναι μελαγχολικά
γιατί τους μιλώ τα βράδια για μια αγάπη μου παλιά
Του Σεπτέμβρη τα φεγγάρια
είναι μελαγχολικά και σε φέρνουν στα σκοτάδια
στα όνειρά μου τα τρελά…

..Απόψε η σκέψη μου δεν βρίσκει άκρη
Απόψε λύγισε η αντοχή
Πρώτο φθινόπωρο που με πεθαίνει
Πρώτο φθινόπωρο χωρίς βροχή..

25 σχόλια:

Σουζάνα Χατζηνικολάου είπε...

Σ΄ ευχαριστούμε για όλα αυτά τα πανέμορφα κιτρινοκόκκινα φύλλα...
και για τους στίχους που μας θυμίζουν την ομορφιά αυτής της εποχής...
Καλό μήνα. :)

jacki είπε...

..Η αγάπη θέλει μια αγκαλιά
λίγο κρασί κι ένα ζεστό κρεβάτι
κι αν θέλεις να θυμάσαι κάτι
θυμήσου του φθινοπώρου τα φιλιά..
Βαλινάκι μου αγαπάω πολύ το φθινόπωρο. Αλλά αυτός ο στίχος με πεθαίνει...κάτι μου θυμίζει.
Και όπως λέει και ένας γνωστός μου: Άντε να έρθει το φθινόπωρο να συμμαζέψουμε το μυαλό μας.
Καλημέρα...

valina είπε...

Καλό μήνα Σουζάνα μου!!!

Τρελαίνομαι για την ομορφιά του φθινοπωρου....

Καλό μήνα να έχουμε...

valina είπε...

Που να μαζευτεί το δικό μας το μυαλό Jacki μου...

Εμείς είμαστε εδώ και αυτό ταξιδεύει σε άλλες πολιτείες..και αλητεύει..και χάνεται...που να το βρούμε...

Οι περισσότεροι λυπούνται μα εγώ νιώθω πραγματικά χαρούμενη που ήρθε το φθινόπωρο..όπως και εσύ..

Μάλλον ταιριάζει με την μελαγχολία στην καρδιά μας...

Καλό μήνα να έχουμε!!!!

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχα τα τραγουδια για το φθινοπωρο και ολο το αφιερωμα! Μου αρεσει πολυ αυτη η εποχη...εχει μια ξεχωριστη μελαγχολια για οσα τελειωνουν και οσα αρχιζουν...
Δες και αυτα τα δυο:

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=12901
"Τρεις μερες", μοναδικη Ελλη!

"Επιασε βροχη, αγαπη καλοκαιρινη!
Φθινοπωρο ξανα και η ζωη μου αδειανη.
Δεν φτιαχτηκε για μας ετουτη η εποχη..."

valina είπε...

To: Butterfly

Έχεις δίκαιο γλυκιά μου...
Αυτός είναι ο λόγος τελικά που μας αρέσει το φθινόπωρο..

Όλα τελειώνουν και όλα αρχίζουν..
Έχεις απόλυτο δίκαιο..

Πολύ πολύ όμορφα τα στιχάκια που μου έστειλες..

Φιλιά πολλά

nina είπε...

Καλησπέρα Valina και καλό μήνα.
Όμορφοι στίχοι αλλά το τελευταίο τετράστιχο ούτε παραγγελία να στο είχα κάνει.
Ευχαριστούμε

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Καλησπερα κι καλως σε βρισκω!
Πολυ ομορφο το αφιερωμα στο αγαπημενο μου φθινοπωρο και στον ακομα πιο αγαπημενο μου Σεπτεμβρη!

Να προσθεσω κι εγω μερικα;

"Στις αρχές του φθινοπώρου
θα κλειδώσω δυο ζωές
τα κλειδιά τους θα πετάξω
στου μεσημεριού το χτες
Στις αρχές του φθινοπώρου
μη γυρίσεις να με βρεις
θα 'χουνε αλλάξει όλα
σαν τα χρώματα της γης"
Ε.Αρβανιτακη

"Από Σεπτέμβρη τα μονά κι οι ζυγοί
κι όλα γύρω - γύρω γη, αγκαλιά
στο φεγγαράκι χορηγοί"
Α.Πρωτοψαλτη

"Του Σεπτέμβρη που φεύγει, η ζωή που περνά
Μια φωνή παθιασμένη, δε θα πας πουθενά"
Π.Θεοχαριδης

"Για κείνη που είχε έρθει, ένα χλωμό Σεπτέμβρη
μ’ ένα άσπρο αμάξι έγνεψε να ανεβώ."
Σ.Δρογωσης

Καλο απογευμα!

leondokardos είπε...

Ενας υπέροχος μήνας ο Σεπτέμβρης, κάτι τελειώνει και κάτι αρχίζει..
Σαν κάτι να περιμένουμε..
Ειναι όμως τόσο μελαγχολικός, συνάμα και τόσο τρυφερός.
Εμένα με ρίχνει ψυχικά κι εκείνα τα ηλιοβασιλέματα του Σεπτέμβρη, του φθινοπώρου, καμιά φορά δε τα αντέχω.
Τέλος πάντων, καλώς να έρθει κι ο φετινός Σεπτέμβρης.

valina είπε...

Καλώς όρισες Νίνα μου,,

Σου αφιερώνω λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια το τελευταίο τετραστιχο...

Φιλιά πολλά

valina είπε...

Καλώς ήρθες πρωτόπλαστή μου..!!!

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα στιχάκια που μου έστειλες...

Καλό και ξεχωριστό μήνα να έχουμε!!!

valina είπε...

Το: Leondokardos..

Σε καταλαβαίνω .. Συνήθως κάπως έτσι είναι τα πράγματα..

Μα εμένα μου αρέσει το φθινόπωρο και ο χειμώνας περισσότερο απο το καλοκαίρι..Ταιριάζουν περισσότερο στον μελαγχολικό μου χαρακτήρα..

Απόλαυσε την κάθε στιγμή..
Το θρόισμα των φύλων, την μυρωδιά της βροχής..τις ψιχάλες τις..

Θα τον αγαπήσεις και εσύ αυτόν τον χειμώνα!!!!

Φιλιά

gregory είπε...

η καλοκαιρινες ...αγαπες..τελιωνουν το φθινοπορο παρατης υποσχεσης..λιγες μενουν...γιατι το καλοκαιρι ειμαστε πιοχαλαροι..και της αναπολουμε.....θα ερθη ο χειμωνας και θα της ξεχασουμε...του χρονου παλι θα λεμε....το φθινοπορο ειναι εποχη του απολογισμου...δεν ειναι ανοιξη...οι φωτο ειναιτελειες και ζωντανες σε χρωμα....

valina είπε...

Έτσι είναι Gregory,

Το φθινόπωρο είναι διφορούμενη εποχή..Οι φανατικούς φίλους θα έχει ή φανατικούς εχθρούς..

Από το Σεπτέμβρη και καλά σφίγγουμε τα λουριά..και ξεκινάν όλα με βάση το πρόγραμμα..
Μα τελείωσαν και πολλά από το καλοκαίρι..

Έτσι είναι οι εποχές, η μια διαδέχεται την άλλη καθώς η μία παίρνει και η άλλη δίνει...

Φιλιά πολλά

Morpheus είπε...

Καλό μας φθινόπωρο... Ότι κι αν πάρει.. Ότι κι αν φέρει...
Χαιρετώ...

naya είπε...

Μια γλυκια μελαγχολια εχει το Φθινοπωρο γι'αυτο μου αρεσει τοσο πολυ!
Σε ευχαριστουμε για τις αφιερωσεις..Καλο μηνα!

valina είπε...

To: Morpheus

Καλό Φθινόπωρο και σε εσένα και καλώς ήρθες..

Με το καλό να πάρει και να δώσει ότι θέλει...

Εγώ το εμπιστεύομαι το φθινόπωρο..

Φιλιά πολλά

valina είπε...

To: Naya

Και εγώ λατρεύω το φθινόπωρο για αυτό ακριβώς το λόγο..

΄Οσο για τις αφιερώσεις, σας αξίζουν ακόμη περισσότερες...

Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο να έχουμε

anemos5 είπε...

.Φθινοπώριασε ο άνεμος σε πήρε, φθινοπώριασε
και απ την καρδία σου η αγάπη μου ξεθώριασε.....ΕΜΕΝΑ ΜΗ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ..αστειάκι να σπάσω λίγο τη μελανχολια του φθινοπώρου..τις καλησπερες μου

leondokardos είπε...

valina μου, κι εγω δεν αντάχω το κασλοκαίρι. Με εκνεύρίζει η αφόρητη ζέστη και οπτικά το καλοκαίρι είαν τόσο μονότονο.
Ο χειμώνας έχει εκείνες τις εναλλαγές στον ουρανό, στον ορίζοντα, όπως ακριβώς τα περιγράφεις...
Απλά, το φθινόπωρο μου βγάζει όλα μου τα συναισθήματα, τις ευαισθησίες μου, μελαγχολώ, αλλά νιώθω να ζω περισσότερο..

fei είπε...

δε μπορω
με αγκιξε πολυ αυτο
νομιζω πως θα κλαιω
δε σου κανω πλακα
ηταν υπεροχο
αλλα ξεχωρισα κατι:


''..Του Σεπτέμβρη τα φεγγάρια είναι μελαγχολικά
γιατί τους μιλώ τα βράδια για μια αγάπη μου παλιά
Του Σεπτέμβρη τα φεγγάρια
είναι μελαγχολικά και σε φέρνουν στα σκοτάδια
στα όνειρά μου τα τρελά…

..Απόψε η σκέψη μου δεν βρίσκει άκρη
Απόψε λύγισε η αντοχή
Πρώτο φθινόπωρο που με πεθαίνει
Πρώτο φθινόπωρο χωρίς βροχή..''







τελευταιες στροφες
μου αρεσει τοσο αυτη η εποχη και τ ποιημα σ εχει αποδοση αυτη τ ζεστη μελανχολια που νιωθω τοτε........

valina είπε...

To: Anemos5

Καλησπέρα και από εμένα...

Πολύ ωραία επιλογή του άσματος από τον αγαπημένο μου Τερζή!!!

Καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!!

valina είπε...

To: Leondokardos

Και εγώ έτσι αισθάνομαι για το καλοκαίρι αλλά και για το φθινόπωρο όπως και εσύ...

Αλλά θα κρατήσω μία σου πρόταση...
ότι νιώθεις να ζεις περισσότερο...

Αυτό είναι που μετράει και αξίζει πραγματικά....ζήσε λοιπόν την κάθε στιγμή αυτού του φθινοπώρου...

valina είπε...

Τo: Fei

Σε νιώθω γλυκιά μου..

Και εγώ κάπως έτσι αισθάνομαι...
Μα δεν σου κρύβω ότι μου αρέσει,,
ξεσπάω, μελαγχολώ, κλαίω..
Βγάζω πράγματα απο μέσα μου...και νιώθω λιγότερο βάρος...καταλαβαίνεις...

Φιλιά πολλά

Riaki TS είπε...

Όταν του φ9ινοπώρου η πόρτα ανοίξει
όταν 9'αποδημούνε τα πουλιά
θ=9α φτάνει ένα αεράκι ν'αποδείξει
τι είναι μια αγκαλιά!!!
Καλησπέρα να έχουμε ένα όμορφο φ9ινόπωρο,γεμάτο αναμνήσεις,σκέψεις,έρωτες και όμορφες στιγμές!!!Φιλιά από την όμορφη Καλαμάτα <3