Αργοπεθαίνει...



Αργοπεθαίνει..
όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας
κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές,
όποιος δεν αλλάζει περπατησιά,
όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του,
όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει..



Αργοπεθαίνει..
όποιος αποφεύγει ένα πάθος,
όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία
στο " ι " αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν
τα μάτια , που μετατρέπουν ένα χασμουρητό σε ένα χαμόγελο,
που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα.



Αργοπεθαίνει..
όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι,
όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του,
όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα
για να κυνηγήσει ένα όνειρο,
όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά
στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.



Αργοπεθαίνει..
Όποιος δεν ταξιδεύει,
όποιος δεν διαβάζει,
όποιος δεν ακούει μουσική,
όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του.



Αργοπεθαίνει..
όποιος καταστρέφει τον έρωτά του,
όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν,
όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του
ή για την ασταμάτητη βροχή.



Αργοπεθαίνει..
όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει,
όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει.



Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις,
όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται
μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής.
Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.


-Ένα πραγματικό αριστούργημα του Pablo Neruda-

41 σχόλια:

gregory είπε...

η ζωη παντα θελη κινηγη ποτε στσιμοτιτα...τα παντα κινουντε...αλιως θα αγαπαγαμε κατι μια φορα και τελος...και αλλημονο στα αισθηματα και φαντασια...για φαντασου...ο ηλιο σταματιμενο...ναι αυτοι οι στασημη μας πιπιλιζουν την αδρανια του μυαλου μας καθε μερα....

anemos5 είπε...

Αργοπεθαίνει..
Όποιος δεν ταξιδεύει,
όποιος δεν διαβάζει,
όποιος δεν ακούει μουσική,
όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του. υπέροχο ..θα το τυπώσω να το διαβάζω κάθε μέρα.......

jacki είπε...

Σε μερικά σημεία οφείλω να ομολογήσω ότι τρόμαξα..αυτό είναι, λέω, αργοπεθαίνω..Αλλά μετά που διάβασα για τα ταξίδια, τη μουσική, το φθινόπωρο και τις βροχές του...
Υπέροχο. Αριστούργημα.
Καλημέρα.

valina είπε...

To: Gregory

Έχεις δίκαιο ...
Και η ζωή και τα πάντα θέλουν κυνήγι...

Τίποτα δεν πρέπει να μένει σταθερό εκτός απο την αγάπη μας για κάποιους ανθρώπους...

Καλημέρα

valina είπε...

Το: Anemos5

Δεν το πιστεύω αυτό που είπες...

Και εγώ ακριβώς το ίδιο έχω κάνει..
Το έχω βάλει σε σημείο που όσο και να τρέχω και να βιάζομαι να φύγω απο το σπίτι, αναγκαστικά θα το διαβάσω...

Πρέπει να το διαβάζω γιατί με βοηθάει πολύ..διαφορετικά ξεχνιέμαι μέσα στους αφόρητους ρυθμούς που ζούμε..

Την καλημέρα μου..

valina είπε...

Jacki μου,

Μην τρομάζεις και μην νιώθεις πως είσαι η μοναδική που νιώθει έτσι..

Εγώ όταν το πρωτοδιάβαζα νόμιζα πως έχει γραφτεί για την ζωή μου..

Και είπα "μου αρέσει που νομίζω πως ζω...μα εγώ μέρα με την μέρα αργοπεθαίνω"

Πραγματικό αριστούργημα..

Καλή σου μέρα γλυκιά μου

BUTTERFLY είπε...

Θελει πολυ προσπαθεια για να θυμασαι να ζεις και οχι μονο να υπαρχεις μεσα στην τρελλα και το αγχος της καθημερινοτητας που βιωνουμε...και θελει και κοτσια!
Η τελευταια φωτογραφια σου ειναι απιστευτη!

valina είπε...

Έτσι είναι αγαπημένη μου πεταλούδα...

Είναι αυτό που λέει στο τέλος...
ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από αυτή μιας απλής αναπνοής...

Ας βάλουμε λοιπόν κότσια και θέληση για να ζήσουμε όσο το δυνατόν πιο πραγματικά..

Φιλιά πολλά

gregory είπε...

ναι συνφονω μονο για την αγαπη που θα εχουμε σε ολους τους ανθρωπους...αλλα μερικες αγαπες ξεκινανε ..απο μια ματια,ερωτας,παθος...και καταληγη αδελφικη...εγω μιλαω για την ΑΓΑΠΗ..πυθα εχει παθος και να σταματαη τον χρονο...ευχαριστω...

valina είπε...

Γρηγόρη μου,

Η αγάπη έχει πολλά επίθετα που την προσδιορίζουν μα δεν παύει ποτέ να είναι αυτό το άγιο δώρο... η αγάπη..

Καταδέξου την με όποιο επίθετο και αν την κοσμεί..

Και που ξέρεις, ποτέ δεν ξέρεις πως εξελίσσονται τα πράγματα...

leondokardos είπε...

valina, υπέροχο!!
Γιατί όποιος " ΔΕΝ..." ναι δε ζεί,απλά επιβιώνει.
Νομίζω όλη η έννοια της ζωής βρίσκεται εδώ :
"όποιος δεν διακυνδινεύει την βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ενα όνειρο".
Τι ωραίος στίχος πράγματι.
Νάσαι καλά και προσωπικά σ΄ευχαριστώ για αυτή σου την ανάρτηση, πίστεψέ με.

Ανώνυμος είπε...

αν η ζωη μας ειναι η φλογα του κεριου,τοτε θαθελα οσο καιω να φωτιζω ολο τον πλανητη..ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

MΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ..ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

valina είπε...

Το: Leondokardos..

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και να ξέρεις πως είναι απερίγραπτη η χαρά που νιώθω όταν μοιράζομαι κάτι σαν και αυτό το αριστούργημα μαζί σας και έχει αυτή την αποδοχή..

Όσο μπορούμε να τα σκεφτόμαστε όλα αυτά στην καθημερινότητά μας, μήπως και καταφέρουμε κάποτε να ζήσουμε πραγματικά την ζωή μας..

Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ..

valina είπε...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αστερένια μου
για τα όμορφα σχόλιά σου..

Να΄σαι καλά...

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Ας τρομαξουμε!!!
Και ας κανουμε ο,τι δεν "πρεπει",
δηλαδη ας κανουμε ο,τι θελουμε πραγματικα!
Ας ζησουμε την καθε μας στιγμη...!

Πανεμορφο valina μου!
Καλο ξημερωμα!

leondokardos είπε...

valina μου, μπορεί να τα σκεφτόμαστε, να τα αποδεχόμαστε και να θέλουμε να τα ακολουθήσουμε όλα αυτά που αναφέρονται σ΄αυτό το πραγματικό αριστούργημα.
Μόνο που η καθημερινότητα είναι πολλές φορές σκληρή, οι ανάγκες μεγάλες και οι ανατροπές απρόβλεπτες.
Απλά το παλεύουμε και προχωράμε.
Καλημέρα γλυκιά μου.

fei είπε...

οταν το διαβασα ειπα
''αργοπεθαινω''
αλλα μετα συνειδητοποιησα οτι ρισκαρο στην αβεβαιοτητα χανοντας τη σιγουρια,αφηνω τους αλλους να με βοηθησουν κτλπ.
μαλλον για να μην αργοπεθαινουμε πρεπει να περνουμε μια δοση απο ολα
υπεροχο.
σε ευχαριστω που το εκανες post
και το ειδα και εγω

χχχ

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ..ΤΟ ΚΕΡΑΥΝΟς Κ ΑΣΤΡΑΠΗ...ΠΕς ΜΟΥ ΠΙΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟ ΧΑΡΤΗ...ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

Φωτεινή είπε...

..πραγματι συγκλονιστικο το κομματι που διαλεξες μικρουλα μου..πραγματι η ζωη τρεχει..ολα αλλαζουν κι αν μενουμε στην γωνια μας ακινητοι ολα κι ολοι θα μας προσπερασουν..μονο η αγαπη μενει...καλημερα,καλη εβδομαδα με αγαπη

valina είπε...

Αγαπημένη μου Πρωτόπλαστη...

Μακάρι να είχαμε όλοι τα κότσια και την δύναμη να κάνουμε όλα αυτά που πραγματικά θέλουμε χωρίς να σκεφτόμαστε τα "πρέπει" που συνήθως μας βάζουν οι άλλοι και η κοινωνία που ζούμε...

Μακάρι...

valina είπε...

To: Fei

Και εγώ έτσι σκέφτηκα στην αρχή..πως αργοπεθαίνω...

Σημαντικό είναι αυτό που είπες..να πέρνουμε μια δόση απ'όλα...

Μα, το κάνουμε?

valina είπε...

Αστερένια μου,

Να΄σαι καλά για την αφιέρωση..

Υπέροχο τραγούδι..

Πραγματικά ευχαριστώ..

valina είπε...

Τo: Leondokardos

"Μόνο που η καθημερινότητα είναι πολλές φορές σκληρή, οι ανάγκες μεγάλες και οι ανατροπές απρόβλεπτες.
Απλά το παλεύουμε και προχωράμε."

Δυστυχώς αγαπημένε μου, τα είπες όλα παραπάνω...

Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα...Δυστυχώς..

Μα ξέρεις; Εμείς θα παλεύουμε για το καλύτερο μέχρι την τελευταία στιγμή!!!!

valina είπε...

Ναι αγαπημένη μου Φωτεινή..

Μόνο η αγάπη μένει..η πραγματική αγάπη..

Ότι και αν αλλάζει στην ζωή μου ένα πράγμα παλεύω να κρατήσω με νύχια και με δόντια...την αγάπη..

Αξίζει Φωτεινή μου...

ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

θα μου στειλεις το μαιλ σου???
το δικο μου ειναι στο προφίλ μου..:)

valina είπε...

Καλησπέρα Αγαπημένη μου Μαρία...

Το email μου, φυσικά στην διάθεσή σου..."val1301@windowslive.com"

Φιλιά πολλά...

ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

σου εστειλα κατι :)

leondokardos είπε...

Μα αύτή είναι η ζωή, μια πάλη, μια ελπίδα, ενα όνειρο.
Προχωράμε valina μου, ποιός ξέρει που θα μας βγαλει ο δρόμος....

DrEaMeRs είπε...

Σε μια βόλτα συνάντησα το μπλογκ σου...Λέξεις όμορφες,δυνατές,αλήθειες
που "πονάνε"...

Καλή συνέχεια και πάντα με εμπνεύσεις...

nina είπε...

Αργοπεθαίνει όποιος κοιτάζει τις μέρες σκοτεινές
σαν το ξημέρωμα τον βρίσκει κοιμισμένο.

Τι βλασφημία να λεω κι εγώ τη γνώμη μου.

Καλό βράδυ και σε ευχαριστούμε για το υπέροχο ποίημα.

Ανώνυμος είπε...

to valina...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ ...ΓΙΑΤΙ ΙΣΩς ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΩ...ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

valina είπε...

οκ Μαρία μου,

Θα το κοιτάξω :-)

Φιλιά πολλά

valina είπε...

Το: leondokardos

Έτσι είναι τα πράγματα..

Το σημαντικό είναι εμείς να προχωράμε πάντα μπροστά και ποτέ να μην κάνουμε βήματα προς τα πίσω..

Και τότε δεν έχει σημασία..εμείς θα προχωράμε και όπου μας βγάλει!!!

valina είπε...

To: dreamers

Καλώς ήρθες...

Συνήθως η αλήθεια πονάει μα πρέπει να έχουμε την δύναμη να την λέμε αλλά και να την δεχόμαστε όταν μας την εκφράζουν οι άλλοι, όσο σκληρό και αν είναι κάποιες φορές..

Σε μια επόμενη βόλτα σου, θα χαρώ να τα ξαναπούμε..

valina είπε...

To: Nina

Φανταστική η γνώμη σου,,,πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ..

Και δεν είναι καθόλου βλασφημία..

Ότι πιστεύεις και νιώθεις να το εκφράζεις..

Ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μου την τόσο όμορφη γνώμη σου..

Φιλιά

valina είπε...

οκ αστερένια μου,,,με την πρώτη ευκαιρία θα το ακούσω προσεκτικά..

Φιλιά πολλά

kitrino noufaro είπε...

Όποιος δεν δάκρυσε από ευτηχία..
Όποιος δεν γέλασε,για να διώξει τον πόνο του..
Οποιος δεν αμφισβήτησε..
Όποιος δεν αντέδρασε..
Όποιος δε μίλησε ποτέ με τα άστρα..
Όποιος δε χαμογέλασε στο φεγγάρι...............
Έιναι τόσο εύκολο να αργοπεθαίνουμε μες την καθημερινότητά μας, το δύσκολο είναι να τη ζούμε,κάθε στιγμή,κάθε λεπτό,κάνωντας τη φλόγα που καίει μές τα σπλάχνα μας, να θεριεύει...
να θεριεύει...να θεριεύει.....

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η VALINA K H APETHANTI EINAI ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ?ΑΠΟΡΙΑ ..ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η VALINA K H APETHANTI EINAI ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ?ΑΠΟΡΙΑ ..ΑΣΤΕΡΕΝΙΑ

Areti είπε...

καταπληκτικο το μπλοκ σου