Παιδί δεν είμαι κι όμως…





Ύπνε που παίρνεις τα παιδιά
έλα πάρε και μένα
βέβαια παιδί δεν είμαι
άλλο ζήτημα τώρα
αν όλο ζητώ,
όλο θέλω
όλο ρωτώ το ακατανόητο
γιατί
γιατί δεν είναι θάλασσα η ξηρά
γιατί δεν είναι τρυφερή η ξηρασία
γιατί όταν προσθέτω
λίγο πιο έντονο κόκκινο στο κόκκινο
το κέρδος μου ξεβάφει
σαν παιδί τσιρίζω
το θέλω το θέλω
είναι δικό μου
αλλά παιδί δεν είμαι
άλλο ζήτημα τώρα
αν τη νύχτα κλαίω
και σα να είμαι παιδί που
ακόμα δε μιλά
δεν ξέρω να αρθρώσω αν πονάω
ή αν απορώ

ναι, παιδί δεν είμαι
άλλο θέμα αν
όταν μου φωνάζουν
μη εκεί, μη, κάνει τζιζ
εγώ όλο εκεί βάζω το χεράκι μου
είμαι περίεργη να καεί το χεράκι μου
κι επειδή αυτό το αναφαίρετα
δικό μου λάθος
ποτέ του δεν θα μεγαλώσει
γι’ αυτό λέω
χεράκι μου αντί χέρι.


-Κική Δημουλά-

26 σχόλια:

misoagnosti είπε...

Καλημέρα! Υπέροχη η Δημουλά!
Το παιδί μέσα μας, φοβισμένο, απορημένο, τιμωρημένο, παραχαϊδεμένο... είναι συνάμα και πολλά υποσχόμενο.
:)

V. είπε...

*misoagnosti
Καλημέρα!!!! Αγαπώ τη Δημουλά...
Συμφωνώ αλλά δεν ξέρει ακόμα να αρθρώσει άν πονάει ή αν απορεί...
Αυτό είναι που με φοβίζει...

Πάντως πολλά υποσχόμενο, είναι...
Όλα στην ώρα τους...

μυστήριο κορίτσι είπε...

και όμως αυτό το παιδί μπορεί να μας κάνει να ζήσουμε αλλιώς χωρίς φόβο αρχικά...
καλό μεσημέρι!

V. είπε...

*μυστήριο κορίτσι...
Αρκεί να το ξαναβρούμε μέσα μας γιατί μπορεί να επιτρέψαμε σε πολλούς να μας το ξεριζώσουν...

BUTTERFLY είπε...

Θεος δεν ειμαι κι ομως αντεχω
και προσπαθω μ' οση δυναμη εχω.
Αναστεναζω κι ολο λυπαμαι.
Παιδι δεν ειμαι κι ομως φοβαμαι...

Elli είπε...

HΜου αρέσουν τα ποιήματα!Κι αυτό είναι υπεροχο!
Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιο σου στο Blog μου!

@iris είπε...

Όλοι στο βάθος μας κρύβουμε ένα παιδί! Το ζήτημα είναι να το φέρνουμε στην επιφάνεια, να μην το καταπιέζουμε, να το χαϊδεύουμε , να το φροντίζουμε! Αυτό το παιδί είναι σωτηρία μας!
Υπέροχη όπως πάντα η Δημουλά! :)

V. είπε...

*Butterfly
:-)

V. είπε...

*Elli
Να΄σαι καλά.
Και εγώ σε ευχαριστώ για την επίσκεψη... Ελπίζω να τα λέμε συχνά!!

V. είπε...

*iris
Πολύ σωστά το λές...
Αυτό το παιδί είναι η σωτηρία μας και εάν για τον οποιοδήποτε τρόπο το χάσαμε ή το έχουμε καταχωνιάσει σε κάποια γωνιά, χαθήκαμε...

Άιναφετς είπε...

Καλώς σε βρίσκω κι εγώ με τη σειρά μου!
Εδώ καλούμαστε να συμφιλιώσουμε το αρσενικό κομμάτι του εγκεφάλου μας με το θηλυκό, μπας και ηρεμήσει αυτό το παιδάκι το τόσο παραμελημένο και τόσο παραπονιάρικο!
Καλή μας δύναμη! :)

V. είπε...

*Άιναφετς
Καλώς ήρθες!!!
Λες ε; Θα το δοκιμάσω!!! :-)

onlyandjustme είπε...

υπέροχα λόγια..
ένα παιδί μέσα μας..εκείνο το παιδί που μας κάνει να νιώθουμε αλλιώς και αλλιώτικα...
καλό σου βράδυ,σε φιλώ..

V. είπε...

*onlyandjustme
Καλημέρα και καλώς ήρθες...
Εκείνο το παιδί που ποτέ το αφήνουμε να ξανά ζει και να μας κάνει να ζούμε και εμείς πραγματικά και ποτέ το σκοτωνουμε ´η επιτρέπουμε σε άλλους να το κάνουν...

Καλή συνέχεια...

Marina D Queen είπε...

Παιδιά είναι όσοι νιώθουν παιδιά. Όσοι αγαπούν το αδύνατο, το αθώο και το ονειρικό. Όλα καλά θα πάνε όσο αυτό το παιδί μέσα μας παίζει με την πραγματικότητα.
Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα V :)

V. είπε...

*marina d queen

Ποσο ομορφα το ειπες...ετσι ακριβως ειναι νομιζω...
Καλως ηρθες.....:-)

Phantomas είπε...

πανέμορφο αν και όχι από τις αγαπημένες μου!
μέσα από τα μάτια ενός παιδιού ζεις ξανά!

V. είπε...

*Phantomas
Χαίρομαι που "αν και όχι απο τις αγαπημενες σου", σου άρεσε..

Ναι, αυτό το παιδί, κάνει δουλειά τελικά...

Καλώς ήρθες!!!!

ξωτικό είπε...

Kαλώς σε βρίσκω .
Έκανα μια μεγάλη βόλτα στο πολύ αγαπησιάρικο μπλόγκ σου !!
Απο το ποίημα της Δημουλά βρίσκω πολύ δυνατή τη φράση :
γιατί όταν προσθέτω
λίγο πιο έντονο κόκκινο στο κόκκινο
το κέρδος μου ξεβάφει.....

Το πιο δύσκολο ίσως μάθημα για το παιδί μέσα μας ......

Θα τα λέμε !!

melita είπε...

Νομίζω ότι όλοι πρέπει να "ξεθάψουμε" το παιδί που κρύβουμε μέσα μας και να το βγάλουμε στην επιφάνεια και τότε είναι σίγουρο ότι θα δούμε τον κόσμο με άλλα μάτια. Υπέροχη η Δημουλά.
Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα.

V. είπε...

*ξωτικό

Καλώς ήρθες!!! Ελπίζω να σου άρεσε η βόλτα στο μπλόγκ μου.. Να την ευχαριστήθηκες!!!

Μου αρεσει πολύ και εμένα αυτή η φράση απο το ποίημα της Δημουλά, είναι πολύ δυνατή...και όντως ίσως είναι το πιο δύσκολο μάθημα για το παιδί μέσα μας ......

Παιδί όμως είναι, θα μάθει...

Ελπίζω να τα λέμε συχνά!!

V. είπε...

*melita

Καλώς ήρθες!!!!!

Μερικές φορές συμβαίνουν τόσα πολλά που κρατάνε αυτό το παιδί "θαμμένο" μέσα μας... Στο χέρι μας όμως είναι... θα βάλουμε όλη μας τη δύναμη και θα το φέρουμε στην επιφάνεια και τότε, ναι, το πιστεύω και εγώ ότι θα δούμε τον κόσμο με άλλα μάτια.

Selena είπε...

Όπως σου είπα και πριν, παιδί παύεις να είσαι μόνο όταν το επιλέγεις... Μόνο όταν σταματάς να "παίζεις", να κοιτάζεις με λαχτάρα γύρω σου όλα εκείνα που τεράστια σου φαίνονται, να δοκιμάζεις με τα χέρια σου το κάθε φαΐ κι ύστερα να τα γλύφεις...
Παιδί παύεις να είσαι μόνο όταν πάψεις να το ακούς μέσα σου...

Μην το επιτρέψεις ποτέ!!! Μην το αφήσεις ποτέ να χαθεί!!!

Καλώς σε βρήκα κι εδώ!!!

V. είπε...

*Selena

Για διάφορους λόγους, μπορεί να επιλέγουμε, να επιτρέπουμε, να ζούμε πράγματα και καταστάσεις που δεν τα θέλουμε πραγματικά. Σίγουρα όλο αυτό, κάτι μας προκαλεί, κάτι μας καταστρέφει..

Έτσι χάνουμε και αυτό το παιδί που έχουμε κάπου μέσα μας..

Το ξέρουμε όμως ότι υπάρχει εκεί και ακόμα και αν εμείς ευθυνόμαστε που δεν ζεί, έχουμε την υποχρέωση στον εαυτό μας να το ξαναφανερώσουμε!!!

Πολύ σωστά τα λες...

Καλώς ήρθες!!!!

marie είπε...

Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική με την ποίηση της Δημουλά, καθότι τη θαυμάζω. Κάθε στίχος της αγγίζει τη ψυχή μου. Καλό βράδυ V.

V. είπε...

*marie
Σε καταλαβαίνω... Το αισθάνομαι και εγώ αυτό...

Καλημέρα!!!