Έπιασε βροχή.......



 
Βρέχει. Και ο καιρός κόντρα πάει, λένε πολλοί. Εμένα μου αρέσει, αγαπώ τη βροχή. Είναι σαν να καθαρίζει τη βρωμιά, σαν να ηρεμεί, να ξεσπάει ο ουρανός από όλα αυτά που βλέπει, που ακούει, που ζει, που αναπνέει. Είναι σαν να κάνει ένα διάλειμμα για να αρχίσει και πάλι να μαζεύει δυνάμεις.

Μου αρέσει η βροχή γιατί σχεδόν πάντα, θα με πάρει η μαμά μου να με ρωτήσει αν βρέχει και εδώ (Αθήνα) και να μου πει να προσέχω στο δρόμο..

Μελαγχολώ και ηρεμώ μαζί με τη βροχή. Μου αρέσει να είμαι σπίτι, να τη χαζεύω από το παράθυρο με ένα ζεστό καφέ στο χέρι.

Θέλω να γεμίσω την κάθε σταγόνα με λόγια και μία, μία να τις στείλω σε ανθρώπους που αγαπώ, που μου λείπουν, σε άλλους που στεναχώρησα, σε άλλους που με πλήγωσαν, σε αυτούς που είναι στη ζωή μου και σε αυτούς που δεν είναι. Σε όλους θέλω να τη στείλω. Καμία εξαίρεση δεν θέλω να κάνω. Μία για τον καθένα.

Να βραχούν όλοι με τη σταγόνα και να μείνει επάνω τους, μέσα τους ότι θέλω από την ψυχή μου να τους πω. Όσα δεν έχω πει ή όσα έχω πει και δεν τα έχει ακούσει κανείς.

Και μετά θέλω, ντυμένη απλά, να βγω στη μέση του δρόμου, χωρίς ομπρέλα, να βραχώ. Να μείνω ώρα κάτω από τη βροχή και σαν να μην έχω δύναμη ούτε για ένα βήμα να υποστώ την κάθε σταγόνα επάνω μου. Κάθε σταγόνα που θα μοιάζει με δάκρυ. Και να αρχίσω να κλαίω. Και παρότι θα κλαίω, θα είμαι χαρούμενη γιατί τα δάκρυά μου δεν θα ξεχωρίζουν από τις σταγόνες τις βροχές και δεν θα καταλάβει κανείς ότι κλαίω. Αυτή τη φορά λοιπόν θα σωθεί η αξιοπρέπειά μου.

Δεν ξέρω τι θέλω για μετά. Αν θέλω ένα ζεστό τζάκι να ζεσταθώ, αν θέλω να αρχίσω να τρέχω στους δρόμους και να εξαφανιστώ, αν θέλω να μείνω εκεί για πάντα.

Θα μου κάνω τη χάρη για μία φορά να μην σκεφτώ τίποτα για το μετά.
Για το τώρα ξέρω τι θέλω, άσχετα αν πρέπει να σταματήσω το διάλειμμα που μόλις έκανα και να συνεχίσω τη δουλειά μου στο γραφείο.

Βροχερή Καλημέρα…..

38 σχόλια:

kovo voltes... είπε...

Ακριβώς τα ίδια συναισθήματα, έτσι όπως τα περιγράφεις. Ευλογημένη βροχή. Και ευκαιρία να τσαλαβουτήσουμε στις νερολακούβες, τι λες? ;)
Καλημέρα σου

misoagnosti είπε...

Βροχερή καλημέρα κι από δω!
:)

V. είπε...

*kovo voltes
Καλημέρα!!!! Ευκαιρία να τσαλαβουτήσουμε!!!! Φυσικά, ΝΑΙΙΙ!!!!

V. είπε...

*misoagnosti
Καλημέρα :-)

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Καλό μεσημέρι V!

Ας αφήσουμε τη βροχή να ξεπλύνει κάθε θλιβερή ανάμνηση...

V. είπε...

*Σεβάχ ο Θαλασσινός

Καλό μεσημέρι...
Φυσικά και να την αφήσουμε... Θα τα καταφέρει άραγε; Για να δούμε...

Marina D Queen είπε...

Πόσο όμορφα το περιέγραψες. Και εμένα μου αρέσει η βροχή αν και με μελαγχολεί κάποιες φορές το έχω ανάγκη.
Σου εύχομαι να απολαύσεις την βροχή σήμερα (μιας και έτσι το κόβω να συνεχίσει μέχρι το βράδυ... με βροχή!).
Να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο ημέρας γλυκιά μου V. Φιλάκια.

V. είπε...

*Marina D Queen
Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ.

Ελπίζω να μην σε μελαγχόλησε η βροχή αυτή τη φορά....

Και εσύ να έχεις καλή συνέχεια ότι και αν κάνεις.

VAD είπε...

Καλή μεν η βροχή,αλλά παρατραβηξε,μας εχει μουχλιάσει:((

V. είπε...

*VAD
Μάλλον δεν σου αρέσει πολύ η βροχή ε....:-)

VAD είπε...

Μου αρέσει μόνο για τη χρησιμότητα της ,όχι για τη μούχλα ούτε για τη μουντάδα,με ψυχοπλακώνει...

V. είπε...

*VAD
Να σου πώ την αλήθεια και εμένα με ψυχοπλακώνει αρκετές φορές.. Υπάρχουν φορές ομως που με ηρεμεί και την απολαμβάνω...

Καλή μέρα να έχουμε!!!!

μυστήριο κορίτσι είπε...

δεν μου αρέσει πάντα η βροχή αλλά κάποιες φορές...
αλλά αυτό που περιγράφεις το θέλουν και άλλοι να βραχούν έτσι...
σήμερα πάει να βγει λίγο ήλιος εδώ στην αθήνα πιστεύω σίγουρα θα έχει...
καλημέρα!

V. είπε...

*Μυστήριο κορίτσι..

Δεν λένε ότι πάντα μετά τη βροχή βγαίνει ο ήλιος... ε, μάλλον κάτι τέτοιο ισχύει για σήμερα..

Καλή συνέχεια να έχεις!

xristin είπε...

Εγώ την βροχή την βλέπω σαν ευκαιρία να ξεπλυθούν οι......ροχάλες και οι ακαθαρσίες των σκύλων.
Για τόσο πεζό άτομο μιλάμε.
Sorry που σου χάλασα την ρομαντική διάθεση.
Φιλάκια.

V. είπε...

*xristin

Καλημέρα!!!
Μπορεί να ταρακούνησες λίγο την ρομαντική διάθεση αλλά με έκανες και γέλασα, πραγματικά!!!

Σ'ευχαριστώ!!!

Είναι και αυτό μία οπτική γωνία... Γιατί όχι?

Άιναφετς είπε...

Ότι ξεπλένει καλοδεχούμενο... είτε μέσα μας, είτε απ΄έξω!
Όταν ζεις στην εξοχή όπως εγώ, η βροχή είναι καλοδεχούμενη, στην Αθήνα μ' ενοχλεί το άνοιγε κλείνε της ομπρέλας!

ΑΦιλάκια και να έχεις μια ηλιόλουστη βδομάδα!

V. είπε...

Άιναφετς
Καλημέρα... Όντως, ότι μας ξεπλένει είτε μέσα μας είτε έξω μας, μόνο καλό κάνει..

Στην εξοχή, νομίζω όλα είναι πιο όμορφα, πιο ανθρώπινα, πιο αληθινά.

Τι στο καλό μας έπιασε και αφήσαμε τους τόπους μας και ήρθαμε στην Αθήνα, δεν θα καταλάβω ποτέ...
Μεγάλη συζήτηση...

melita είπε...

Λένε ότι η βροχή έχει την ιδιότητα να σε λυτρώνει. Παίρνει από μέσα σου ότι σε πονά και στο ξεπλένει...
Λατρεύω την βροχή και το τραγούδι της επάνω στα κεραμίδια και στους τσίγκους.Μια βροχερή καλησπέρα και από εδώ.

V. είπε...

*melita
Καλημέρα!!! Όντως, η βροχή νιώθεις ότι έχει μια αίσθηση λυτρωτική.. Και εγώ αγαπώ τη βροχή...

Βρέχει και σήμερα!!! Ας το απολαύσουμε ακόμα και εάν οι συνθήκες μπορεί να μην είναι ιδανικές...

Phantomas είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=aSf_DsTCJco
εξαγνιστική η βροχούλα!
πανέμορφο κείμενο!

V. είπε...

*phantomas

Καλημέρα....φανταστικό τραγούδι ... Δεν το ήξερα. Υπέροχα λόγια, υπεροχή μουσική....

Σε ευχαριστώ που το μοιραστηκες...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το κείμενο...

Κουζουλός69 είπε...

Πολύ όμορφη η ΨΥΧάλα σου V
Απόλαυση η βροχή χωρίς ομπρελα τίποτε δεν μπαίνει ανάμεσα σε μια αγάπη τόσο δυνατή . Με ένα πρόσωπο εκτεθειμένο σε κάθε στάλα , υπομένει το πιο γλυκό μαστιγωμα...

V. είπε...

*Κουζουλός69
Καλημέρα...
Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη ¨-)

leondokardos είπε...

Ρομαντική η ανάρτησή σου, αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου,η βροχή έχει κάτι το μαγικό.

V. είπε...

*leondokardos
,,,έχει... και είναι κάτι που μας λείπει απο την καθημερινότητα...αυτό το κάτι, το μαγικό...

Ανώνυμος είπε...

20πέρασα να ευχηθώ καλές σου γιορτές με αγάπη και υγεία!:)

Κουζουλός69 είπε...

Τη βροχερή μου καλησπέρα V
Η μαγεία της βροχής . Θα ήθελα να μοιραστώ μια δημιουργία που εμπνεύστηκε απ´ τη βροχή , εσύ τα έγραψες στο χαρτί , ο Rokkos69 στο πεντάγραμμο ...

Κουζουλός69 είπε...

πιστεύω να καταλάβω το περασμά σου ...


http://www.youtube.com/watch?v=R0F2dDSJ1Fo&list=UUhKH1qkaSl3C5JEx0u1PqGg&index=1

V. είπε...

*κουζουλός69
Καλημέρα...
Πόσο όμορφα λόγια, εικόνες, σκέψεις, συναισθήματα...
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που το μοιράστηκες..

Κουζουλός69 είπε...

καλημέρα !
το τραγούδι που άκουσες το συνέθεσα εκείνο το διάστημα που διάβασα την ανάρτησή σου , οπότε μέρος της επιτυχίας του ανήκει και σε εσένα ...

:D

V. είπε...

*κουζουλος69
Εαν σου πω οτι μπερδευτηκα λιγο θα με παρεξηγησεις? εχεις την καλοσυνη να μου εξηγησεις?

Κουζουλός69 είπε...

Καλημέρα V μετά από ένα βροχερό Σ/Κ ...
ώς πρός το σχόλιο σου ...οχι βέβαια ...ειδικά δε με τόσο ποιητικό τρόπο που το έθεσες :)
Αν κατάλαβα καλά σε έχει μπερδέψει ο Κουζουλός69 με το Ρόκκος69 ....Έ λοιπόν είναι το αυτό πρόσωπο . Στα blogs γίνεται κουζουλός ενώ στη μουσική ρόκκος . Αν και μ΄αρέσουν οι γρίφοι αυτός ήταν εύκολος θα έλεγα ...:D αν έχεις λογαριασμό στο Tube ...let me know ...
καλά Χριστούγεννα

V. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
V. είπε...

Αλήθεια λες..? αεσύ είσαι πραγματικός καλλιτέχνης...χαίρομαι που πήρες έμπνευση...πραγματικά..καλή χρονια να έχουμε!

Κουζουλός69 είπε...

Καλή χρόνια V απ´ το έπιασε βροχή μας βλέπω στο έπιασε χιόνι . Καμία ιδέα ; κανένα συναίσθημα ; Κάποια σκέψη ;
Σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σου. Για όλα φταίνε οι μηχανές συγκεκριμένα της αναζήτησης . Έβρεχε ασταμάτητα και εγώ απλά έγραψα "έπιασε βροχη" Η συνέχεια ευκολονόητη με ένα κλικ έφτασα . Ακόμη εδώ είμαι ...

Ἅ λ ς είπε...

παλιά ανάρτηση αλλά θέλω να πω πόσο μαρεσει και μένα η βροχή. Και άρχισε να μαρεσει περισσότερο από τοτε που σπούδαζα γιατί στην πόλη εκείνη έβρεχε συχνά και όσο μαθαίνεις τη βροχή τη λατρεύεις !

Κουζουλός69 είπε...

Βροχερή καλή νύχτα V
Όσο διαβάζω τη βροχή σου παρακολουθώ ότι σε κάποιες σκέψεις σου ταυτίζομαι απόλυτα . Σκέπτομαι πως γίνεται τόσες λέξεις , σκέψεις , συναισθήματα , κι όμως υπάρχουν και αλλού . Μου κάνει σαν κάτι απίθανες μαθηματικές πιθανότητες που θα συμβούν μια στις τόσες , δηλαδή σχεδόν ποτέ . Φαίνεται πως οι ανθρώπινοι αλγόριθμοι της καρδιάς δεν ακολουθούν και δεν συμβιβάζονται με κανένα φυσικό ή άλλο γνωστό ή άγνωστο νόμο .