Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ;


Απάντησέ μου... Μέσα στη γυάλα τελειώνει το νερό...

27 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Απ'τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια...

V. είπε...

*Σεβάχ ο Θαλασσινος
Καλημέρα.. και δικό μου... τόσο αληθινά λόγια...

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχο πραγματικα!
Μεσα στη γυαλα τελειωνει το νερο...
Κι αν βγει εξω το χρυσοψαρο; Πως θα ζησει χωρις νερο; Η μηπως η γυαλα οδηγει στον ωκεανο; Αλλα και παλι, ενα χρυσοψαρο ποσες πιθανοτητες εχει να επιβιωσει εκει;

kovo voltes... είπε...

Μοιάζει εγκλωβισμένο...Πού να πάει? Αλλά ξέρεις τελικά κάτι? Και το λέω βιώνοντας το έντονα εδώ και καιρό. Εκεί που μοιάζει να παθαίνεις ασφυξία, πολλές φορές παίρνεις ανάσες καθάριες, αμόλυντες...Αρκεί να δεις την άλλη πλευρά της γυάλας...

V. είπε...

*Butterfly
Καλημέρα.. ελπίζω να είσαι καλά γλυκιά μου!!!
Σωστές οι απορίες σου, δεν σου κρύβω ότι και εγώ τις ίδιες έχω και ακόμα περισσότερες... Για να δούμε τελικά...

V. είπε...

*kovo voltes
Συμφωνώ μαζί σου απλά κάποιες φορές αυτή, η άλλη πλευρά της γυάλας, απέχει τόσο πολύ, καμιά φορά υπάρχει και διαχωριστικό τοίχος που σου καθορίζει ή τη μία πλευρά ή την άλλη οπότε και να θέλεις...Αλλά, αν φτάσεις ως εκεί, σίγουρα μπορεί να σωθείς απο την ασφυξία.. Έστω στο παρά 5...

Άιναφετς είπε...

Από τη στιγμή που βάλαμε ΕΜΕΙΣ το ψάρι στη γυάλα, οφείλουμε να το φροντίζουμε, να καθαρίζουμε το νερό και να προσθέτουμε καθαρό...και αυτό, μέχρι να συνειδητοποιήσουμε πως εμείς και κανένας άλλος δεν είναι υπεύθυνος για ότι μας συμβαίνει, είναι μια επίπονη αλλά λυτρωτική διαδικασία!

ΑΦιλάκια καρδιάς!

V. είπε...

*Άιναφετς
Καλημέρα..
Είναι τόσο σωστό αλλά τόσο μα τόσο δύσκολο...Έτσι είναι, εμείς δύνουμε δύναμη στους άλλους να μας πονάνε, να μας απογοητεύουν να να να όμως είναι τόσο δύσκολο στην πραγματικότητα να το δούμε έτσι...και όταν μιλάς για ανθρώπους που αγαπάς, που νοιάζεσαι, τότε τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα...

Φιλιά πολλά!!!

AnD είπε...

Χρυσόψαρα υπάρχουν.
Γυάλα υπάρχει;
Είναι τα χρυσόψαρα σε γυάλα ή σε μια λίμνη και χτίζουν γυάλες γύρω τους;
Αν τα χρυσόψαρα νιώθουν την ανάγκη να πλησιάσουν άλλα, αν νιώθουν πως μπορούν να μπουν σε μια άλλη γυάλα μεγαλύτερη ή να σπάσουν όλες τις γυάλες, τότε αυτό δε σημαίνει πως ποτέ δεν υπήρχε η γυάλα;
Όμως ευτυχώς ακόμα κι αν υπάρχει είναι διάφανη. Αυτό που φαίνεται σαν παγίδα, η διαφάνειά της, αυτό μπορεί και να είναι η λύση.

Καλημέρα!

BUTTERFLY είπε...

Βαλινακι μου καλα Χριστουγενα, υγεια, αγαπη, δυναμη, ο,τι ποθεις για σενα και τα δικα σου προσωπα!

Marina D Queen είπε...

Τι όμορφο τραγούδι...
Αχ... και αυτά τα χρυσόψαρα συνεχώς ξεχνούν!
Καλή σου μέρα καλή μου V. Καλές γιορτές σου εύχομαι να έχεις! :)

misoagnosti είπε...

Καλές γιορτές αγαπητή V
:)

V. είπε...

*AnD
Δεν ξέρω...πολλές και σωστές οι ερωτήσεις...αλλά αλήθεια δεν ξέρω...
Νιώθω τη γυάλα και ας είναι διάφανη και νιώθω ότι τελειώνει και το νερό...Μόνο αυτό...

V. είπε...

*BUTTERFLY
Αγαπημένη μου πεταλουδίτσα...
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου χρόνια πολλά καλές γιορτές με υγεία αλλά και αγάπη, όμορφες στιγμές και ηρεμία.

V. είπε...

*Marina D. Queen
Όλο το πακέτο το έχω αλλά δυστυχώς δεν ξεχνάω...Πόσο ωραία θα ήταν να ξεχνούσα...
Καλές γιορτές και σε εσένα και ότι ποθεί η ψυχούλα σου!!!

V. είπε...

*misoagnosti
Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλές γιορτές και ότι ποθείς να σου έρθει απλόχερα!!!

marie είπε...

"Διψάω σαν ψάρι στο βυθό κι ασφυκτιώ,
κι ασφυκτιώ σαν συννεφάκι μέσα στον καθαρό ουρανό.."

Γ. Αγγελάκας

Πολύ αγαπημένο των πυξ-λαξ

Την καλησπέρα μου !!

V. είπε...

*marie
Ωραιο και του Αγγελακα...ταιριαζει πολυ...

Και την δικη μου καλησπερα και καλες γιορτες...

Phantomas είπε...

απλό και λιτό!
μα προπάντων βγαλμένο από την ψυχή!
καλά Χριστούγεννα με αγάπη!:)

V. είπε...

*phantomas
Σε ευχαριστώ πολύ...όντως βγαλμένο από την ψυχή...
Εύχομαι να περάσες όμορφα Χριστούγεννα...με το καλό και η νέα μας χρονια...

VAD είπε...

Χρόνια Πολλά,με Υγεια και Αγαπη!

Καλή Χρονιά!

marie είπε...

Καλή χρονιά με υγεία. Υγεία και ότι άλλο ποθείς. Καλό σαββατόβραδο :)

melita είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
melita είπε...

Καλησπέρα κοριτσάκι μου , και καλή χρονιά με υγεία, χαμόγελα και πολλή αγάπη.Αγαπημένο τραγούδι , το οποίο μου το έχουν αφιερώσει πολλές φορές οι φίλοι μου για το γεγονός ότι ξεχνάω πολύ εύκολα. Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.Σε φιλώ.

xrhxa είπε...

Kαλησπέρα....

Δεν ξέρω αν είναι αργά για σχόλιο αλλά με τσίγκλησες , μου θύμισες τον στίχο ενός από τα πιό αγαπημένα τραγούδια μου (we are two lost souls swiming in a fish ball- runing over the same old grount - what have we found? same old fears-wish you where here.....)

Μπορείς να το δεις εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=DPL_SV3n7IU

melissa lli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
melissa lli είπε...

σαν χάδι στα αυτιά είναι αυτή η μουσική ./" ./""

https://youtu.be/H6yX1iUQhWU

Χρυσόψαρα υπάρχουν.
Γυάλα υπάρχει;
Είναι τα χρυσόψαρα σε γυάλα ή σε μια λίμνη και χτίζουν γυάλες γύρω τους;
Αν τα χρυσόψαρα νιώθουν την ανάγκη να πλησιάσουν άλλα, αν νιώθουν πως μπορούν να μπουν σε μια άλλη γυάλα μεγαλύτερη ή να σπάσουν όλες τις γυάλες, τότε αυτό δε σημαίνει πως ποτέ δεν υπήρχε η γυάλα;
Όμως ευτυχώς ακόμα κι αν υπάρχει είναι διάφανη. Αυτό που φαίνεται σαν παγίδα, η διαφάνειά της, αυτό μπορεί και να είναι η λύση

αυτό το είδα σε σχόλιο στο blog σου...πολύ όμορφο σχόλιο...τελικά ποτέ δεν υπάρχει γυάλα θα συμπληρώσω εγω..όλα μέσα στο κεφάλι μας είναι..αρκεί να το συνηδητοποιήσουμε..