Μην μου στερείς την μοναξιά........


25 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Σίγουρα είναι ενοχλητικός, όποιος δεν σέβεται τις επιλογές μας ή αυτός που προσφέρεται να μας βοηθήσει ή να μας δώσει συμβουλές ή μας κρίνει ή ανακατεύεται στη προσωπική μας ζωή χωρίς να του το ζητήσουμε!!!
Ο Πυθαγόρας (νομίζω) έλεγε:
"Μη μου στερείς ότι δεν μπορείς να μου προσφέρεις" !!!

Πολλά πολλά ΑΦιλάκια! (Α=Αληθινά)

BUTTERFLY είπε...

Τι ειπες τωρα! Εκπληκτικο! Και το εχω νιωσει ουκ ολιγες φορες...
Φιλακια! Καλως μας επεστρεψες!

V. είπε...

*Άιναφετς
Πολύ ενοχλητικός όμως....

Μεγάλη κουβέντα το μη μου στερείς ότι δεν μπορείς να μου προσφέρεις......πολύ μεγάλη.

Πολλά φιλιά με πολύ Αγάπη!

V. είπε...

*Αιναφετς

Νομίζω, δυστυχώς το έχουμε νιώσει για τα καλά! Υπάρχουν κάποιοι που το έχουν κάνει τρόπο ζωής...

Φιλάκια πολλά!

Ἅ λ ς είπε...

αυτό διάβασα χθες και συμφώνησα απόλυτα!
Και η μοναξιά είναι χρήσιμη και καλή κάποιες φορές!

Ἅ λ ς είπε...

και αν μού επιτρέπεται να διορθώσω πως την ολόσωστη φράση που αναφέρθηκε ανήκει στον Διογένη και ειπώθηκε προς τον Μεγάλο Αλέξανδρο όταν εκείνος του έκρυψε τον ήλιο και του είπε να του ζητήθει ότι ήθελε. Τότε ήταν που ο Διογένης είπε: "Αποσκότησόν με" που ερμηνεύτηκε ως ",η μου στερείς ό,τι δεν μπορείς να μου προσφέρεις" ή "μη μου κρύβεις τον ήλιο" κλπ

:)

V. είπε...

*Άλς
Πολύ σημαντική η πληροφορία σου,
ευχαριστούμε!!!!!!

ANAZHTHΣH είπε...

κάποιες φορές ωστόσο στερούμε την πολύτιμη μοναξιά εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας, έτσι δεν είναι;

καλημέρα φίλη μου

V. είπε...

*ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Ναι, σίγουρα έτσι είναι. Κάποιες άλλες φορες όμως υπάρχουν κάποιοι που απλά σου κλέβουν χρόνο με το έτσι θέλω...

GeorgeG είπε...

Συμπτωση στο θέμα ε?
Πραγματικά πολύ ενοχλητικό...
Υπάρχουν όμως τρόποι ;ο)

Να είσαι καλά, καλό ξημέρωμα

ξωτικό είπε...

Πολύ θα ήθελα να το έχω γράψει εγώ αυτό !!!
Όμως πολύ σωστή και η διαπίστωση της Αναζήτησης .
Είναι τελικά πολύ περισσότερο θέμα επιλογής μας απ'όσο τολμάμε να παραδεχτούμε.

Καλό βράδυ με..καλή παρέα ;-))

airis είπε...

Εξαιρετικό!
Είναι τόσο σημαντική και για μένα η μοναξιά....
Τη σέβομαι...έχει τόσα να μου δώσει!

Φιλιά πολλά!

V. είπε...

*GeorgeG
Τι λένε για τα μεγάλα πνεύματα; Συναντιούνται! :-)

Ναι, τρόποι υπάρχουν θέλεις το χρόνο σου όμως και το θάρρος για να τους χρησιμοποιήσεις!!

Καλημέρα!

V. είπε...

*Ξωτικό

Και εμένα είναι αγαπημένο μου...

Πολλά, αμέτρητα, είναι "θέμα επιλογής" γιατί όμως εμείς δεν επιλέγουμε ή επιλέγουμε λάθος;

Μεγάλο ερώτημα....

V. είπε...

*Airis

Και εγώ αγαπώ τη μοναξιά μου...
Με πονάει μόνο η μοναξιά όταν βρίσκομαι με κόσμο...
Αλλά η δική μου, η ατόφια μοναξιά μου, μου αρέσει πολυ!

Φανή είπε...

το χειροτερο ειναι οταν φοβουμενοι εμεις οι ιδιοι τη μοναξια, εχουμε στη ζωη μας ανθρωπους που δεν μας προσφερουν τιποτα..

καλο απογευμα :)

V. είπε...

*Φανή

Δεν ξέρω για τη δική σου τη ζωή. Η δική μου είναι γεμάτη με τέτοιους ανθρώπους. Δεν είναι όμως γιατί φοβάμαι τη μοναξιά. Είναι για πολλούς άλλους λόγους αλλά όχι για τη μοναξιά. Την αγαπώ τη μοναξιά μου, όταν την έχω!

Άιναφετς είπε...

Ευχαριστώ Άλς για τη διόρθωση, καλό είναι να μη ξεχνάμε να τιμούμε τους σοφούς προγόνους μας... και ας μη τους ακούμε πλέον! ;-)
Και ένα ερώτημα, γιατί ανεχόμαστε ότι μας δυσαρεστεί;
Καλή βδομάδα, στην όμορφη παρέα!

christinakal είπε...

Προσυπογράφω απόλυτα!!!

V. είπε...

*Αιναφετς

Υπάρχει κάποιος σε αυτή τη ζωή που δεν έχει ανεχτεί κάτι? Έναν άνθρωπο, μια συμπεριφορά, μια δουλειά, μια κατάσταση... κάτι...
και πάντα για κάποιο λόγο ανεχόμαστε. Πχ μια δουλειά γιατί αν δεν την έχουμε, δεν θα έχουμε να συντηρήσουμε τον εαυτό μας, την οικογένειά μας, τα παιδιά μας.
Δεν σημαίνει ότι θα σταυρώσουμε τα χέρια και θα πούμε ανέχομαι τα πάντα στη δουλειά μου αλλά θα είμαι εδώ μέχρι να πεθάνω αλλά δεν σημαίνει ότι μπορείς να φύγεις και αύριο το πρωί.

Αυτό νομίζω εγώ.......

V. είπε...

*christinakal

Καλώς ήρθες!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

ΝΝΝΝΝαιαιαιαιαιαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!
Δεν έχω χειρότερο από τα λόγια που δεν λένε τίποτα απολύτως και κάποιοι αφ ενός σε πιέζουν να τ ακούσεις και αφ ετέρου σε πιέζουν να τα πεις...

V. είπε...

*Τατιάνα

Αυτό το σε πιέζουν να τα ακούσεις....
Τι φταίω εγώ Χριστιανή μου αν δεν έχεις τι να κάνεις και θέλεις να σκοτώσεις την ώρα σου, τι φταίω εγώ αν με το έτσι θέλω θέλεις να μου περάσεις τα "κρυφομηνύματά" σου... τι φταίω;

Μην το συζητάς καθόλου.... Αλλά ξέρεις τι σκέφτομαι; Απέχουμε μια αναπνοή απο το να ανοίξουμε κάποια στιγμή το στόμα μας τη σωστή στιγμή. Θα γίνει κάποτε, δεν θα γίνει;

marie είπε...

Αυτό ακριβώς.. Καλό μήνα :)

V. είπε...

*MARIE


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!