Να, κάπως έτσι νιώθω............

26 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Α! πάλι τα ίδια;
Γιατί ανεχόμαστε ότι μας ενοχλεί;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι αντί-δρασης, πχ να πεις στον άλλο: "Σκάσε και κολύμπα, εσύ" ή "Όπως τα έκανες φάτα" και ίσως έτσι δούμε και τη δική μας ευθύνη!
ΑΦιλάκια Βαλίνα και μη μασάς!

airis είπε...

Μερικές φορές ιδίως στο πρώτο ξάφνιασμα δεν είναι εύκολο να αντιδράσεις!
Αργότερα με ήσυχο μυαλό μπορεί!

Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ!

Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!

Φανή είπε...

αν το επιτρεπουν οι συνθηκες, συμφωνω με την Αιναφετς, 'σκασε κ κολυμπα εσυ'!!!

καλο μεσημερι!!

Ἅ λ ς είπε...

εγώ πάλι θα έλεγα να μη σκας. Να μιλάς και να κολυμπάς. Ναι ίσως κουράζεσαι ευκολότερα αλλά βρίσκεις πιο εύκολα τον δρόμο που επιθυμείς.

φιλιά!!

V. είπε...

*Airis
Στο ξάφνιασμα δεν αντιδράς! Μετά, μπορεί...και αν δεν...

Καλημέρα!!!!

V. είπε...

*Φανή

Αν.....

Καλημέρα!!!!!!!!

V. είπε...

*Άλς

Να μιλάς και να κολυμπάς! Ακούγεται δύσκολο αλλά που ξέρεις μπορεί να είναι καλό.

Καλημέρα!!!!!!!!!!

miranta είπε...

Ορισμένες φορές τέτοιου είδους υποδείξεις χρειάζονται για να μας επαναφέρουν στην τάξη...Καλώς σε βρίσκω και καλό μήνα!

kovo voltes... είπε...

Τι λέγαμε πρόσφατα σε ανάρτηση μου για το "Μάθε να κολυμπάς"??? Πάρε την προτροπή ή επιβολή (όποια μορφή και αν έχει) ανάποδα, με πείσμα. Τι θαρρείς, δε ξέρεις κολύμπι? Μια χαρά το γνωρίζεις. Ίσως μερικές φορές όπως λέει και η miranta τις χρειαζόμαστε αυτές τις φράσεις για να 'ξυπνάμε' ;)

V. είπε...

*miranta
Καλώς ήρθες, καλό μήνα!

V. είπε...

*kovo voltes

Μπορεί να είναι και έτσι δεν διαφωνώ!
καλημέρα και καλό μήνα!

Mairi Grasia είπε...

Μπηκα στο μπλογκ σου και ταυτιστηκα με αυτα που γραφεις , το σκασε και κολυμπα ειναι οτι ακριβως νοιωθω τωρα και παλιοτερα το εχω νοιωσει βεβαια , καλα τα λεει η Αναφετς αλλα πωως να γινει αυτο πρακτικα?Χαιρομαι που βρισκομαστε , πολλα φιλιά Μαιρη!

V. είπε...

*Mairi Grasia

Καλωσήρθες Μαίρη μου! Απο τη μία νιώθω ανακούφιση και θέλω να σου πω πόσο χαίρομαι που αισθανόμαστε το ίδιο και με καταλαβαίνεις αλλά απο την άλλη λυπάμαι που νιώθεις έτσι.

Η φίλη μου η Αιναφετς τα λέει πάντα καλά αλλά ποιος τα κάνει δεν ξέρω!!!

Χάρηκα για την επίσκεψη, καλημέρα!

Hengeo είπε...

Ίσως άσχετο ίσως όχι, αλλά έχω ένα βιβλίο στη βιβλιοθήκη μου με αυτόν τον τίτλο, σκάσε και κολύμπα, το είχα διαβάσει πριν 1-2 χρόνια. Ο καθένας μπορεί να δώσει άπειρες συμβουλές, βιβλία ολόκληρα να γράψει, τελικά όμως νομίζω ότι η εσωτερική φωνή της καρδιάς δίνει την τελική απάντηση..

Καλησπέρα!

Άιναφετς είπε...

Ω! Γιώργο (Hengeo) τι σωστά, μπράβο σου, είναι αλήθεια πως ώρες ώρες ξέρεις πολύ καλά τι να πεις και τι να κάνεις!!! ;-) (χαχα!)
Και γιατί παρακαλώ δεν εμπιστευόμαστε τη μικρή φωνούλα που μας λέει: "Μπα και ποιος είσαι εσύ που ορίζεις τι ζωή μου; Μπα, είμαι τόσο εξαρτημένη/νος που δεν μπορώ να κολυμπήσω αν το θελήσω ο ίδιος; (ούτως ή άλλως κολυμπάμε!) Δική μου είναι η ζωή...κλπ κλπ
Επιτέλους τι φοβόμαστε;
Αλς, έχω κάνει ένα χιλιόμετρο κολυμπώντας στα σκ... και μιλώντας, γιατί πρέπει να μιλάμε!

V. είπε...

*Hengeo

Δεν το ήξερα ότι υπάρχει βιβλίο. Ενδιαφέρον.
όσον αφορά αυτό που λες, συμφωνώ απόλυτα η εσωτερική φωνή της καρδιάς τα λέει όλα άσχετα αν αρκετές φορές διαφωνεί και έρχεται σε σύγκρουση με το μυαλό και τη λογική.

marie είπε...

"Σκάσε και σκάψε." Και αυτό ταιριάζει. Μία και μία οι αναρτήσεις σου φίλη μου. Καλό σαββατοκύριακο.

xristin είπε...

Το "κολύμπα" το καλοβλέπω.
Με το "σκάσε' έχω ένα προβληματάκι!
Να είσαι καλά

V. είπε...

*MARIE

Και σκάψε ε?
Ποτέ δεν το είχα σκεφτεί.....

Καλό ακούγεται!!!

V. είπε...

*Xristin

Δεν ξέρω τι είναι πιο δύσκολο απο τα δύο.. ειλικρινά.

Εκ πρώτης, το σκάσε...
Και το κολύμπα όμως, θέλει δύναμη, πολυ δύναμη... Και άν έχεις αδειάσει και δεν την έχεις?

ξωτικό είπε...

Να'τες πάλι οι...πολλαπλές επιλογές..
Αν το λές εσύ σε σένα γιατί καταλαβαίνεις οτι προέχει το να βγείς στην στεριά και μιλώντας μπορεί να μην τα καταφέρεις, καλώς !!!
Αν σημαίνει τα πολλά λόγια είναι φτώχια προχώρα στα έργα ,πάλι καλώς !!!
Αν στο λέει κάποιος άλλος ως κάνε αυτό που σου επιβάλλω και μην αντιμιλάς αφού είσαι σε αδύναμη θέση εεεε φίδι που τον έφαγε ;-))
γιατί.... ό,τι και να κάνει κολύμπα και μην σκέφτεσαι δεν μπορεί να σου επιβάλλει !!! εε κι άμα σκέφτεσαι κάποια στιγμή και θα μιλήσεις και θα ουρλιάξεις άμα χρειάζεται κι ακόμα και η σιωπή σου μπορεί να τσακίσει κόκκαλα....(μεταφορικώς βεβαίως βεβαίως ;-))))
και...πάει λέγοντας μην το κάνουμε το σχόλιο σεντόνι :-))
Καλό είναι πάντως σε κάθε περίπτωση να ξέρουμε ....πολύ καλό κολύμπι !!

Καλημέρα :-))))))

Κουζουλός69 είπε...

Σκάσε - Πολύ απόλυτο αυτό . Και μόνο από αντίδραση , δεν υποτάσσομαι.
Κολύμπα - κιαν δεν ξέρεις μπάνιο ;
Πνίγεσαι ή μαθαίνεις με τη μία στα βαθιά .
Ευκαιρία για ανακάλυψη των ορίων , των εσωτερικών δυνάμεων που κρύβει καθένας μέσα του .
Σ´ αυτή την πάλη αναμετράσαι με τον ίδιο σου τον εαυτό ...
Μόλις άρχισε να βρέχει ...

V. είπε...

*Ξωτικό

Τι να απαντήσω τώρα εγώ για αυτό το σχόλιο....

Τα έχει όλα μέσα....δεν του λείπει τίποτα..

Πάντως, εγώ στον εαυτό μου το λέω...

Σκάω και κολυμπάω,, πότε ψιλοπνίγομαι, πότε με πιάνει κράμπα και δεν μπορώ να μετακινηθώ ούτε μισό μέτρο, πότε κολυμπάω σαν μανιακή, ακόμα ζω όμως...

είναι κάτι και αυτό!!!!!!!

V. είπε...

*Κουζουλός 69

Αγαπητέ μου Κουζουλέ,
Πριν δώσω την απάντησή μου στο σχόλιο σου έχω να σου πω κάτι και να σε ρωτήσω κάτι άλλο.

Αυτό που θέλω να πω είναι ευχαριστώ πάρα πολύ που έχεις το Blogακι μου στα ιστολόγια που παρακολουθείς και που με παρακολουθείς και η ερώτηση,
εσύ έχεις δικό σου blogoσπιτο? δεν βρίσκω κάτι...

Τώρα όσον αφορά το σχόλιό σου,
Το κάνω στον εαυτό μου αυτό. Σκάσε του λέω και προχώρα. Αυτόσ πέφτει, σκοντάφτει, ματώνει τα γόνατα καμιά φορά σπάει και κανα κόκκαλο γιατί κανένα κουράγιο δεν έχει να κάνει βήμα αλλά είναι οι στιγμές που σαν επιλογή είναι μονόδρομοσ.

Εγώ καλέ μου μια φορά έφερα τη ζωή μου τούμπα στην κυριολεξία και πόνεσε πολύ. Αβάσταχτα, ασυγχώρητα, αξεπέραστα.

Όταν και αν χρειαστεί να το ξανακάνω...ξέρω τώρα τον τρόπο που θα φροντίσω να μην πονέσω και που απλά θα προστατεύσω τον εαυτό μου αλλά ελπίζω να μην χρειαστεί....

Κουζουλός69 είπε...

v
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
Το blogaki σου είναι απ΄τα πιο αξιοπρόσεκτα , με ειλικρινή κατάθεση ψυχής . Μου κάνει καλό να σε παρακολουθώ και υπό αυτή την έννοια , εγώ ευχαριστώ.
Όσο για blogospito δεν διαθέτω προς το παρόν. Το μόνο χώρο που καταλαμβάνω σε κάποιους serververs , όπου κι αν είναι αυτοί , είναι στο youtube ώς rokkos69 . Το έχεις επισκεφθεί ? σου είχα γράψει κάποτε , let me know !! ! :)
άν περάσεις απ΄το μαχαλά μου .

Οσο για τις "τούμπες" σου... μπορώ να "ρωτώ" κι εγώ , τι αφορούν ??? Το ρωτώ παραπέμπει σε δημοσιογραφική , σοφή ερώτηση, δέκα καρδιναλίων χεχεχεχεχε .

Η τούμπα ίσως κάνει καλό τελικά , μη την αποφεύγεις ,( τόσο μάλλον που βλέπω έχεις βρει την θεραπεία ώστε να επανέρχεσαι σε ισορροπία ) γιατί αναταράζει τα στάσιμα νερά , ανακατεύει το εσωτερικό μας , ξεκινά κάτι νέο ... δεν το έχεις νιώσει? μετά το σεισμό ότι υπάρχουν κι άλλα πράγματα που αξίζουν ?

καλό βραδάκι V

Μα η βροχή δε κράτησε ! σώθηκε νωρίς

πάω βόλτα τώρα στο πρωτοσέλιδο σου ;)



V. είπε...

*κουζουλος69
Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ....

Φυσικά καιτο θυμάμαι τον τόπο σου στο Youtube...όταν είχα γράψει για τη βροχή!Καταπληκτικός ο μαχαλάς σου.

Απλά ήθελα να ξέρω αν έχεις και Blogospito για να το παρακολουθώ.

Εγώ να αποφύγω την τούμπα? Βλέπω λακούβα την βάζω στόχο και παω τρέχοντας...
Ξέρεις όμως, δεν ξέρω αν κάνει καλό τελικά... Κουράστικα απο τα σπασίματα, τις γρατζουνιές, τα ράμματα, τα χτυπήματα...

Και ότι επουλωνόταν, το επούλωσα ήθελε δεν ήθελε.. Μένουν σημάδια όμως και το χειρότερο όλων απο μερικά πεσίματα, μένουν κουσούρια...

Αυτό είναι το βάρος της ψυχής μου...τα αγιάτρευτα κουσούρια που μου αφήσανε...