Είναι πολύ σπουδαίο να είμαι ο εαυτός μου. Όταν είμαι ο Εαυτός μου, ΝΙΩΘΩ ΚΑΛΑ!!



15 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

πολυ σωστα!καλο μηνα καθ καλη ανοιξη!

Κουζουλός69 είπε...

Επιτέλους V έκανες ολική επαναφορά εαυτού και σώματος . Όλα καλά , που χάθηκες , περίμενες την άνοιξη για να ανθήσεις :)

kovo voltes... είπε...

Σαν τον εαυτό σου δεν έχει όμοιο...;) Καλώς επέστρεψες

Ἅ λ ς είπε...

Είναι τόσο προφανές ότι αυτό είναι το σωστό αλλά γιατί μας φαίνεται τόσο δύσκολο να το υλοποιήσουμε; Και όταν το υλοποιεί κάποιος γιατί εμείς είμαστε εκεί να του κουνήσουμε το δάχτυλο;
περίεργα πλάσματα είμαστε!

καλή Σαρακοστή!!

Άιναφετς είπε...

Ε! μα ναι Valina μου!
Φαίνεται πως πριν "τον" αποδεχτούμε, "τον" περνάμε από τα 40 κύματα!!!

ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά που είσαι και πάλι κοντά μας! :)

V. είπε...

*Butterfly
Καλό μήνα πεταλουδίτσα μου....

V. είπε...

*Κουζουλός69
Καμία επαναφορά - καμία αλλαγή. Ακόμα... ¨-)

Χάθηκα..Είναι αλήθεια. Και ακόμα νομίζω δεν είμαι έτοιμη που επανήλθα.....

Καλως σας βρήκα πάντως!!!!!!!!

V. είπε...

*Kovo voltes

Ναι δεν έχει... Αρκεί να τον ξέρεις καλά και να τον προσέχεις πολύ.

Καλώς σας βρήκα................

V. είπε...

*Αλς

Θα κρατήσω μόνο το τελευταίο.......περίεργα πράγματα είμαστε.......

Πολύ σωστά το είπες!!!

V. είπε...

*Άιναφετς

Αγαπημένη μου... και λίγα λες!!!

Καλώς σας βρήκα...

ANAZHTHΣH είπε...

Είναι πολύ σπουδαίο να είμαι ο εαυτός μου. Όταν είμαι ο Εαυτός μου, ΝΙΩΘΩ ΚΑΛΑ!!

πόσο μάλλον να είμαι ο ανώτερος εαυτός μου...

σε γλυκοφιλώ

V. είπε...

*ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Ωραία το είπες...
Φιλιά και από εμένα...

melita είπε...

Από τα πιο "σοφά" που έχω διαβάσει τώρα τελευταία.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά μιας και δεν τα έχουμε πει.Φιλιά!

V. είπε...

*melita

Καλημέρα melita μου...
Έτσι δεν είναι; Υπάρχει κάτι πιο όμορφο από το να είσαι ο εαυτός σου; όποια και αν είσαι, ότι και αν κάνεις.. Να είσαι ΕΣΥ! Αυτό μετράει!

Χρόνια πολλά, με υγεία!

Άιναφετς είπε...

Τοκ- τοκ είναι ακόμα κανείς εδώ;
Καλό καλοκαίρι αγαπημένη Valina!
ΑΦιλάκια με μια μεγάλη αγκαλιά! <3